המרכז לייעוץ והרשמה:

1800-40-40-90

ההבדל בין תיאוריה לקריירה - קמפוס אור יהודה 1800-40-40-90

שם:

טלפון:

אימייל:

תחום לימוד:

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

שם:

טלפון:

אימייל:

תחום לימוד:

מבנה תוכנית לימודי תואר שני בחינוך - התמחות בחינוך מיוחד

דף הבית >> תואר שני >> תואר שני בחינוך >> התמחות בחינוך מיוחד - תואר שני בחינוך >> מבנה תוכנית לימודי תואר שני בחינוך - התמחות בחינוך מיוחד

היקף הלימודים בתוכנית עומד על 54 נקודות זכות.  

תוכנית הלימודים בנויה באופן הבא:

לימודי ליבה- 12 נ"ז - לימודי יסוד בנושאים מקיפים: ניהול, חינוך, מחקר.

לימודי התמחות– 21 נ"ז - לימודי העמקה בתחום החינוך המיוחד כחלק מלימודי ההתמחות.

לימודי מיקוד– 9 נ"ז -לבחירת הסטודנטים מבין 4 המיקודים שבתוכנית.

סמינר ופרויקט– 12 נ"ז -  המטרה הבסיסית של הסמינר והפרויקט הנה יישום אינטגרטיבי של קורסי ההתמחות הנלמדת לגבי נושא במציאות התוכן הנלמד. על ידי ביצוע וכתיבת הסמינר והפרויקט יוכלו הסטודנטים להביא לידי מימוש את מגוון הנושאים אותם למדו במסגרת קורסי הליבה  והקורסים המתקדמים כאחד.

סמסטר א'

סמסטר ב'

סמסטר ג'

סמסטר ד'

התקשרות במשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים – גישות לעבודה עם הורים

חינוך בין אידיאולוגיה, ערכים ופרופסיה

 

שונות ורב תרבויות בראייה הגלוקלית

מיקוד (בחירת מיקוד אחד מתוך המפורט)

היבטים לימודיים רגשיים וחברתיים בתחום הפרעות קשב וריכוז לקויות למידה

למידה זיכרון ושפה

מיקוד (בחירת מיקוד אחד מתוך המפורט)

מיקוד (בחירת מיקוד אחד מתוך המפורט)

החינוך המיוחד במאה ה-21

מעורבות הצוות הרב תחומי בשילובו של בעל הצרכים המיוחדים

תקשוב וחדשנות בלמידה

מוח, תודעה ולמידה

היבטים פסיכולוגיים בחינוך מיוחד

מחקר מתקדם בחינוך

סמינר 

סמינר

   

פרויקט

פרויקט

 

 

במהלך סמסטר ג' על הסטודנט לבחור מיקוד אחד מתוך הארבעה בתוך תוכנית ההתמחות בחינוך המיוחד:

 

שילוב תלמידים עם צרכים מיוחדים – היבטים רב תחומיים

 

נוירו קוגניציה  – הבנת תהליכים ויישומים בחינוך המיוחד

לקויות למידה ולקויות התפתחותיות מורכבות – היבטים רב תחומיים

התמודדות עם בעיות התנהגות על רצף ומגוון הלקויות – היבטים רב תחומיים

ביבליותרפיה - שימוש באמצעים השלכתיים בעבודתם של אנשי המקצוע

מיתוסים על המוח ועל למידה והקשרם לחינוך

איכות עולמכם הפנימי של ילדים עם לקויות למידה - היבטים קוגניטיביים, חברתיים, רגשיים ומשפחתיים

התפתחות חברתית היבטים רגשיים, קוגניטיביים והתנהגותיים אצל ילדים ומתבגרים עם הפרעה נפשית

לקויי שפה, דיבור, שמיעה ותקשורת - הבטים שפתיים וחשיבתיים בתוכנית התערבות

לקויות מורכבות וגנטיקה של לקויות מורכבות 

היבטים קוגניטיביים בתהליכי חשיבה ולמידה

היבטים חינוכיים חברתיים ופסיכולוגיים

ניצני אוריינות בקרב אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים

היבטים נוירוקוגניטיביים בהתפתחות שפה והשפעתם על רכישת הקריאה והכתיבה באוכלוסיות טיפוסיות ולקויות

הבנה חברתית ורגשית בקרב אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים

התאמת גישות ההוראה והטיפול למאפיינים התנהגותיים על רצף הלקויות

 

 

הערות:

  • נרשמים להתמחות בחינוך מיוחד שהינם חסרי רקע , ידרשו לעבור במהלך הסימסטר הראשון קורס השלמה "מבוא לחינוך מיוחד" בציון של לפחות 70.
  • פתיחת מיקוד מותנה במספר נרשמים.
  • התוכנית כפופה לשינויים

חזרה לעמוד ראשי תואר שני בחינוך במרכז ללימודים אקדמיים>>

©כל הזכויות שמורות למרכז האקדמי אור יהודה

|

מפת אתר

|

צור קשר

|

המרכז לייועץ והרשמה 1-800-40-40-90

תג מדיה גרופ

בניית אתר:

אל תתן לקריירה לחכות

השאר פרטים לשיחת יעוץ