המרכז לייעוץ והרשמה:

1800-40-40-90

ההבדל בין תיאוריה לקריירה - קמפוס אור יהודה 1800-40-40-90

שם:

טלפון:

אימייל:

תחום לימוד:

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

שם:

טלפון:

אימייל:

תחום לימוד:

התמחות שיווק עם קורסי התמקדות בשיווק דיגיטלי - תואר שני במנהל עסקים

דף הבית >> תואר שני >> תואר שני במנהל עסקים - MBA >> התמחות שיווק עם קורסי התמקדות בשיווק דיגיטלי - תואר שני במנהל עסקים

 

כסטודנט תואר שני במנהל עסקים MBA בהתמחות שיווק עם קורסי התמקדות בשיווק דיגיטלי במל"א תהנה מהיתרונות הבאים:

תוכנית הלימודים שמה דגש על יישומיות והקניית "ארגז כלים" ניהולי שיעניק לבוגרי התוכנית יתרון תחרותי בשוק
    העבודה. 
                          

בתוכנית משולבות הרצאות אורח רבות של מנהלים בתחומי הלימוד השונים.
 

תוכנית מנטורינג – תוכנית ליווי ייחודית של בכירי המשק הישראלי
 

מרכז השמה ייחודי המאפשר חשיפה ייחודית לחברות שונות במגזר העסקי והציבורי.
 

משחק עסקים

 

פורום יזמות המהווה נקודת חיבור בין סטודנטים יזמים לבוגרים ואנשי עסקים לצורך הכוונה  ויצירת שיתופי פעולה עסקיים. מדי שנה נערכת תחרות היזמות השנתית בה מוצגים רעיונות עסקיים בפני קרנות ואנשי עסקים בכירים.
 

חדר עסקאות בחסות בנק לאומי המאפשר התנסות מעשית במהלך הלימודים.
 

סגל אקדמי המשלב מוניטין אקדמי לצד ניסיון מעשי רב.
 

מתכונת לימודים המותאמת לאנשי קריירה.
 

תמיכה אקדמית ומנהלית ייחודית המאפשרת התמקדות בלימודים ושילובם בחיי הסטודנט.

 


על תוכנית תואר שני במנהל עסקים - התמחות בשיווק

השינויים הטכנולוגיים במהלך 10 השנים האחרונות הובילו לתמורות דרמטיות הן מצד הצרכנים והן מצד החברות והמותגים השונים, תמורות המציבות בפני מנהלי השיווק אתגרים חדשים ומשמעותיים. מחד,  דעיכתו של השיווק המסורתי ואובדן הנאמנות המותגית לצד עליית קרנן של הרשתות החברתיות, ריבוי המידע ואיכותו אודות החברות השונות, לצד השוואות מחירים   וחוות דעת מלקוחות עבר מאפשרות לצרכנים גישה בלתי אמצעית למוצגים וכל זאת בלחיצת כפתור וללא התערבות אמיתית ומשפיעה מצד המותג עצמו. מאידך, ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת למותגים השונים לפלח את קהל הצרכנים, לאסוף מידע רב על הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים ולהציג ערכים שונים לסגמנטים מפולחים של לקוחות.

שינוים אלו מחייבים את מנהלי השיווק להכיר את עולם השיווק החדש, להכיר את האמצעים הטכנולוגים המאפשרים שיווק אפקטיבי ולצבור מומחיות בניתוח המידע הרב המתקבל מאמצעים אלו.

תוכנית הלימודים לתואר מוסמך במנהל עסקים בהתמחות שיווק עם קורסי התמקדות בשיווק דיגיטלי תקנה ללומדים בה "ארגז כלים" ייחודי הכולל את מרכיבי השיווק החדשים בדגש על שיווק דיגיטלי.

תוכנית הלימודים שמה דגש נרחב על יישומיות, ובמהלך התוכנית ישולבו הרצאות אורח רבות של מנהל שיווק בכלל, ומומחים לשיווק דיגיטלי בפרט וזאת לצד ניתוחי אירועים (case study) של חברות מקומיות וגלובליות.

מוסמכי התוכנית יוכלו להשתלב במגוון תפקידים ניהוליים ומאתגרים בתחום השיווק הגלובלי והמודרני של ימינו.  

 

מעוניינים להרשם לתוכנית לימודי תואר שני במנהל עסקים בהתמחות לימודי שיווק עם קורסי התמקדות בשיווק דיגיטלי?

 

 

מבנה תוכנית תואר שני במנהל עסקים - התמחות בשיווק >>

בדקו את תנאי הקבלה לתואר שני במנהל עסקים >>

לחזרה לעמוד תואר שני  >>

 

 

 

 
 
 

©כל הזכויות שמורות למרכז האקדמי אור יהודה

|

מפת אתר

|

צור קשר

|

המרכז לייועץ והרשמה 1-800-40-40-90

תג מדיה גרופ

בניית אתר:

אל תתן לקריירה לחכות

השאר פרטים לשיחת יעוץ