המרכז לייעוץ והרשמה:

1800-40-40-90

ההבדל בין תיאוריה לקריירה - קמפוס אור יהודה 1800-40-40-90

שם:

טלפון:

אימייל:

תחום לימוד:

השאר לנו פרטים ונחזור אליך בהקדם

שם:

טלפון:

אימייל:

תחום לימוד:

מורה יוזם - חינוך לערכים וחשיבה יצירתית בשילוב אוריינות דיגיטלית

דף הבית >> לימודי חוץ >> מורה יוזם - חינוך לערכים וחשיבה יצירתית בשילוב אוריינות דיגיטלית

מורה יוזם אוריינות דיגיטלית

אחת ההתפתחויות המרכזיות של השנים האחרונות הינה כניסתן של טכנולוגיות מבוססות אינטרנט למערכות החינוך (להלן: תקשוב). טכנולוגיות אלו מזמנות אמצעי הוראה-לימוד-ניהול חדשניים שלא היו  קיימים קודם להופעת רשת האינטרנט. בעידן בו הידע מכפיל את עצמו בפרקי זמן קצרים ומשנה את ייצוגו החזותי (טקסט, קול וידאו), חייב המורה להתאים עצמו למציאות המשתנה ולקדם את עצמו כאחראי לעיצוב ולחינוך הדור הבא.

תכנית המורה כיוזם ומוביל שינוי נועדה לרתום את המורים לפיתוח יוזמה בית ספרית יצירתית, חדשנית המבוססת על למידה של תפיסות הוראה חדשניות. מטרת התכנית  להעצים את תחושת המסוגלות העצמית וההנעה של המורים ולשפר את תהליכי הלמידה תוך שילוב ופיתוח אוריינות דיגיטלית.

 

סגל המנחים ילווה את יוזמת המורה מחלום למציאות ומחשיבה לעשייה ולהוצאה לפועל של הוזמה. ללוות יזמה משמעה:

  • לאפשר למורים לחלום ולחלום יחד עמם. 

 

  • לראות כיצד אסופת רעיונות /סיפורים אישיים/צרכים הופכת ליוזמה המהווה מקור להשראה ליוזם ולסביבתו.

 

  • להבין שאין נכון או לא נכון, אין צריך יש רק רוצה ואין דבר העומד בפני  הרצון.

 

  • להיווכח שיש חדש תחת השמש והוא בהישג יד.

 

  • לחוות אשר וסיפוק על מימוש יכולת והובלת תהליך חינוכי המבטא חשיבה חדשנית בהלימה למיומנויות המאה ה - 21.

קהל יעד

·      עו"ה בדרגות 7-9.

·      בעלי תפקידים בתחום האוריינות הדיגיטלית.

 

בין נושאי לימוד

שנה א'

הגדרה והיכרות עם יוזמות חדשניות, היכרות עם  המודלים SWOT, SMART, היוזמה שלי: הגדרת יעדים, תכנון וביצוע התערבות להשגת יעדי היוזמה ושילוב ייצוגי תוכן חזותיים, שילוב ייצוגי תוכן ויזואליים  להמחשת תכני למידה ולקידום פעילות לימודית, התקשוב כמנוף להקניית מיומנויות אוריינות דיגיטליות.

 

שנה ב'

הובלת יוזמה בדרך מקורית ויצירתית בשילוב משחק ומישחוק, אמצעי קצה ניידים חדשניים ליישום יוזמות, אתגרים בהכנסת יוזמה חדשנית לבית הספר, יישומים מתוקשבים לשיווק היוזמה, הערכת הפרקטיקה בעקבות תחילת היישום. 

 

ליווי  ומתודולוגיות למידה: בתכנית ישולבו מפגשי סדנא, מפגשים קבוצתיים ואישיים וכן מפגשי למידה מרחוק (סינכרוניים וא-סינכרוניים).

 

סגל מנחים

·      ליווי אקדמי- ד"ר גילה קורץ – ד"ר מאוניברסיטת בר-אילן. ראש התמחות תקשוב ולמידה במרכז ללימודים אקדמיים.

·      רכזת תכנית – גב' גילה קיסילביץ- בעלת  שני תארים שניים בהצטיינות- אחד בתקשוב ולמידה והשני בניהול מערכות חינוך במל"א. סגנית מנהלת בבית ספר יסודי, עוזרת הוראה בקורס תקשוב ולמידה בתואר שני במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה ורכזת השתלמויות.

היקף הלימודים

150 שעות במהלך שנתיים, 75 שעות בכל שנה.

 

מסגרת הלימודים

  • מקום ההשתלמות: המרכז ללימודים אקדמיים, אור יהודה.
  • ימי לימוד ושעות:יום ד', בין השעות 16:15-19:45 (אחת לשבועיים).
  • מועד פתיחה משוער:9 בנובמבר, 2016.


©כל הזכויות שמורות למרכז האקדמי אור יהודה

|

מפת אתר

|

צור קשר

|

המרכז לייועץ והרשמה 1-800-40-40-90

תג מדיה גרופ

בניית אתר:

אל תתן לקריירה לחכות

השאר פרטים לשיחת יעוץ